Home / Ana Kategori / Görsel İçeriklerin Pazarlamadaki Etkisi

Görsel İçeriklerin Pazarlamadaki Etkisi

Görsel İçeriklerin Pazarlamadaki EtkisiGörsel içeriklerin pazarlamadaki etkisi nelerdir? Hepimiz çocuk kitaplarının görsel içerikler ile dolu olduğunu biliyoruz.

 

Çocuk kitaplarının görsel içerikler ile dolu olmasını illaki bir nedeni vardır dimi. Peki bunun nedenini hiç düşündünüz mü?

 

Görsel içerikler çocukların odaklanıp sakinleşmelerini sağladığı gibi kelimeler ile anlatmanın zor olduğu konuları görsel yardımlar ile kolay bir şekilde anlatıyor. Bundan dolayı çocuklarda anlatılmak istenileni çok daha kolay ve iyi bir şekilde anlayabiliyorlar.

 

Genellikle görsel hafıza çok daha iyidir. Okuduğumuz bir yazıdansa incelediğimiz bir görsel daha çok akılda kalır. Sanırım bunu söylememize pek gerek yok ama biz yine de hatırlatalım. Videolar, infografikler ve görselleri içerik pazarlamalarınıza kesinlikle entegre etmelisiniz.

 

Görsel İçeriklerin Pazarlamadaki Etkisi

Görsel İçeriklerin Pazarlamadaki EtkisiGörsel içerikler oluşturmak elbette kolay olmuyor fakat çoğu zaman kazanımları da bir o kadar fazla olabiliyor. Genelde pazarlamacılar görsel içeriklerin oldukça önemli olduğunu ve çok büyük oranlarda dönüşler sağlandığında hemfikirdirler.

 

Günümüzde içerik pazarlama stratejilerinde görsel içeriklerin önemi inkar edilemeyecek bir gerçektir. Günümüz insanları alışveriş tercihlerinde firmaların paylaştığı görsellere oldukça önem vermektedir.

 

İnfografik, illüstrasyon, fotoğraf, poster ve videolar markaların içerik ve sosyal medya pazarlama stratejilerinde oldukça büyük bir önem taşımaktadır.

 

Görsel İçeriklerin Pazarlamadaki Etkisi

Görsel İçeriklerin Pazarlamadaki EtkisiGünümüzde başarılı bir içerik pazarlamanın yolu tamamen görsellikten geçmektedir.

 

Görsel pazarlama markaların içeriklerinin öne çıkmasına imkân sağlarken sosyal medya platformlarında ve diğer dijital mecralarda da beğeni toplayan içerikler için en çok tercih edilen yöntemlerden birisidir.

 

Görsel pazarlama hafızaya doğrudan etki ettiğinden dolayı günümüzde en çok tercih edilen içerik pazarlama yöntemleri arasında yer almaktadır.

 

Görsel içerik pazarlamasını önemli bir hale getiren nedenler arasında Instagram, Youtube, Pinterest ve Vine gibi sosyal medya platformlarının da katkısının olduğunu eklememiz gerekir.

 

Görsel içerikler diğer içeriklere göre %94 oranında daha fazla görüntülenmektedir. Aynı zamanda beyne giden bilgilerin de %90’ı görsellerden oluşmaktadır. Web sitesinde bulunan yazılı metinlerin sadece %20’si okunurken, görsel içerikler 600 bin kat daha hızlı işlenmektedir.

 

İnsanlar duyduklarının %10’unu, okuduklarının %20’sini ve gördüklerinin de %80’ini hatırlamaktadır. Bu oranları göz önünde bulunduracak olursak sosyal medya ve içerik pazarlamanızda görsellere yer vermeniz de oldukça faydası bulunmaktadır.

 

 

About root

Check Also

E-İhracatın Vergilendirilmesi

E-İhracatın Vergilendirilmesi, e-ticaretin büyümesiyle birlikte e-ihracat gerçekleştirmek isteyen birey ve kurumların vergilendirme nasıl bir işleme …

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.