Home / Ana Kategori / Facebook’un Reklam Modelleri ve Özellikleri Nelerdir?

Facebook’un Reklam Modelleri ve Özellikleri Nelerdir?

Facebook’un Reklam Modelleri ve Özellikleri Nelerdir?Facebook’un Reklam Modelleri ve Özellikleri Nelerdir? Markalar tarafından sıklıkla tercih edilen reklam platformlarından birisidir Facebook.

 

Facebook’un kapsamlı ve gelişmiş reklam modelleri ile farklı amaçlar için çeşitli reklam kampanyaları oluşturabilir, kullanıcılar ile iletişime geçebilir, marka ve ürünlerinizin tanıtımlarını yapabileceğiniz gibi teklifler de sunmanız mümkündür.

 

Facebook’un Reklam Modelleri ve Özellikleri Nelerdir?

Temelde Facebook’un şu an 10 farklı reklam modelleri bulunmaktadır. Bu reklam modellerinin her birinin birbirinden farklı amaç ve özellikleri bulunmaktadır.

 

Birbirinden farklı bu reklam modellerini de iyi bir şekilde anlamanız firmanız ile ilgili reklam kampanyaları oluşturacağınız zaman işinize oldukça olumlu yönde etki edecektir.

 

Bugünkü yazımızda sizlere Facebook’un 6 adet reklam modellerini ve ne gibi özellikleri olduğunu ele alıyor olacağız.

 

Facebook’un Reklam Modelleri ve Özellikleri Nelerdir?

Site Tıklamaları

Web sitenize trafik sağlamak amacı ile reklam kampanyası oluşturuyor iseniz bu reklam modelinden yararlanabilirsiniz.

 

Gösterilen reklam kampanyası üzerine tıklandığı zaman ister sitenizin anasayfası isterseniz belirlediğiniz bir ürünün sayfasına yönlendirme yaparak sitenizin trafiğini arttırabilirsiniz.

 

Bu tarz reklam modelinde birden fazla reklam görseli kullanabileceğiniz gibi çeşitli ürünleri de göstererek ürün sayfalarına yönlendirme yapabilirsiniz.

 

Site Dönüşümleri

Satış, üyelik ve e-mail aboneliği gibi belirli bir dönüşüm amacı ile reklam vermek istiyor iseniz Facebook’un bu reklam modelinden yararlanabilirsiniz.

 

Geri dönüşümlerinizin ölçülebilmesi için Facokk’un sunduğu dönüşüm kodunu web sitenize eklemelisiniz.

 

Sayfa Gönderisi ile Etkiletişim

Gönderilerinizde ki yorum, paylaşım, beğeni ve erişim oranını arttırmanız için Facebook’un bu reklam modelinden yararlanabilirsiniz.

 

Bu reklam modeli ile sayfanızı daha fazla kullanıcıya tanıtırken, reklamınız üzerinde bulunan Sayfayı Beğen butonu ile de gönderi üzerinden doğrudan sayfanıza yeni kişiler çekebilirsiniz.

 

Sayfa Beğenmeleri

Bu reklam modeli ile Facebook sayfanıza daha fazla kullanıcı çekebileceğiniz gibi sayfanızın bilinirliğini de arttırabilirsiniz.

 

Uygulama Yükleme

Web sitenizin mobil uygulaması var ise bu uygulamanın tanıtımını ve yüklenmesini sağlamak için Facebook’un bu reklam modelinden faydalanabilirsiniz.

 

Bu reklam modeli ile web sitenizin uygulaması hakkında kullanıcılar kısa bir bilgi alabildikleri gibi reklam üzerinden uygulamanızın yüklenme sayfasına yönlenebilecekleri bir buton bulunacaktır.

 

Yerel Bilinirlik

Web sitenizin yanı sıra fiziki mağazanızın da yerel bilinirliğini bu reklam modelleri ile tüketicileri mağazanıza çekebilirsiniz.

 

 

About root

Check Also

E-İhracatın Vergilendirilmesi

E-İhracatın Vergilendirilmesi, e-ticaretin büyümesiyle birlikte e-ihracat gerçekleştirmek isteyen birey ve kurumların vergilendirme nasıl bir işleme …

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.