Home / Ana Kategori / Facebook Paylaşımları İçin Neden Tek Bir Doğru Zaman Yok?

Facebook Paylaşımları İçin Neden Tek Bir Doğru Zaman Yok?

Facebook Paylaşımları İçin Neden Tek Bir Doğru Zaman Yok? Pazarlamada firmalar Facebook’ dan yararlanmaya devam ediyor.

 

Facebook un en çok kullanılan sosyal medya özelliğine sahip olması e-ticaret firmalarının pazarlamada Facebook’ u sıkça tercih etmesine sebep oluyor.

 

Facebook üzerinde reklam yapmak için firmalar geri dönüşümü sağlayabilecek paylaşımları yapmaya gayret ediyorlar. Bazı araştırmalarda paylaşım günlerinin geri dönüşüme etkili olduğu söyleniyor.

 

Perşembe ve Cuma günlerinin öğleyle akşam arası hafta içi ve cumartesi de öğle saatlerinde paylaşım yapılması söyleniyor.

 

Bu sonuca araştırmalarla varılsa da bazı firmalar için bu zamanlar fayda sağlamayabiliyor. Bu araştırmalar sonucu bazı dezavantajlar da baş gösterebiliyor.

 

Facebook Paylaşımları İçin Neden Tek Bir Doğru Zaman Yok?

DEZAVANTAJ

Facebook üzerinde bir günde binlerce paylaşım yapılmakta. Kullanıcıların kendi paylaşımları hariç takibi olduğu sayfaların da paylaşımını da yapmaktadır.

 

Kullanıcıların anasayfasında gün içinde 1000 den fazla hikâye paylaşımı yer alıyor. Bu sebepten ötürü firmalarının paylaşımları bu gönderilerin arasında kaybolabilir.

 

Firmaların en çok geri dönüşümünü sağlayacak saatleri kullanması bütün firmaların o saatte paylaşım yapması gönderilerin kaybolmasına yol açıyor.

 

Uygun saatte paylaşım yapmış olacaksınız fakat içeriklerin çokluğundan dolayı Facebook kullanıcıları paylaşımlarınızı görmeyecektir. Bu sebeple ideal paylaşım zamanları sizde etkisini göstermeyecektir.

 

Facebook Paylaşımları İçin Neden Tek Bir Doğru Zaman Yok?

YAPILMASI GEREKENLER

Araştırmalar sonucu bulunan ideal paylaşım zamanları yerine sizin kendinize ait bir paylaşım zamanları belirlemeniz gerekiyor.

 

Facebook ta takipçilerinizin aktif olduğu zamanları araştırıp kendi zaman diliminizi oluşturabilirsiniz.

 

İÇERİKLER

Facebook paylaşımlarında paylaşım zamanının yanı sıra içeriğinizin kaliteli ve anlaşılır olması gerekir. Bu içerikler geri dönüşümlerinizde daha etkili olacaktır.

 

Paylaşımlarınızdaki görseller, video içerikleri, etkili anahtar kelimeler de önemlidir.

 

Paylaşımlarınızda görsellerinizin ve başlıklarınızın ilgi çekici olması da zaman tünelinizde dolaşan kullanıcıların dikkatini çekebilir. Bu sayede gönderileriniz öne çıkma şansı yakalayabilir.

 

 

About root

Check Also

E-İhracatın Vergilendirilmesi

E-İhracatın Vergilendirilmesi, e-ticaretin büyümesiyle birlikte e-ihracat gerçekleştirmek isteyen birey ve kurumların vergilendirme nasıl bir işleme …

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.