Home / Ana Kategori / E-ticarette Teşekkürler Sayfası Neden Önemli?

E-ticarette Teşekkürler Sayfası Neden Önemli?

E-ticarette müşterileriniz satın alma işlemini gerçekleştirdi. Tabii satın işleminden sonra müşterilerinize ulaşmanın en güzel yollarından birisi de özenle hazırlanmış bir teşekkürler sayfasıdır.

 

Online alışverişlerde müşteriler ile birebir iletişime girilememektedir. Bundan dolayı fiziki mağazanızda olduğu gibi satış görevlileriniz, müşterileriniz ile olan minnet duygusunu gösterememektedir.

 

Böyle durumlarda da önceden hazırlanmış bir landing page kullanımı e-ticaret sitelerinin vazgeçilmez bir parçası olarak görülmektedir. E-ticarette landing page’in amacı ise müşterilere teşekkür etmektir.

 

 

E-ticarette Teşekkürler Sayfası Neden Önemli?

Landing page’lerin her birinin ayrı ayrı amacı olduğunu daha önceki yazılarımızda ele almıştık. Bu konuda daha detaylı bilgi için “Landing Page  Nasıl Olmalıdır ?” başlıklı yazımızı inceleyebilirsiniz.

 

Satın alma işleminden sonra müşterilerinize ulaşmak için bu teşekkürler sayfalarını kullanabilirsiniz. Müşterilerinize teşekkür etmenin yanı sıra bu sayfalardan farklı amaçlar ile yararlanabilirsiniz. Bu sayfalar bu neden ile e-ticaret firmaları için oldukça önemlidir. Dilerseniz birazda bu sayfaları hangi amaçlar ile kullanabilirsiniz birazda bu konudan bahsedelim.

 

E-ticarette Teşekkürler Sayfası Neden Önemli?

  • Müşterilerinize alışverişlerinden sonra ileteceğiniz teşekkür mesajı aranızda bir bağ kurmanızı sağlayacaktır.
  • E-ticaret siteniz üzerinden alışveriş yapan müşterilerinizi sosyal medya hesaplarınızı takip etmelerini sağlayabilrisiniz.
  • Müşterilerinize E-ticaret siteniz üzerinden satış sonrasında anlık kampanya sunmak için teşekkürler sayfanızı kullanabilirsiniz.
  • Müşterilerinizi bülten aboneliğine yöneltmek için teşekkürler sayfasından yararlanabilrisiniz.

 

E-ticaret siteniz üzerinden alışveriş yapan müşterilerinin fikirlerini almak için bir anket hazırlayabilirsiniz. Tabii bu anketleri hazırlarken müşterilerinizi sıkmamanızı unutmayın. Hazırladığınız anketlerin süreleri maksimum 1-2 dakika olmalı. Uzun uzun süren anketler müşterilerinizin dikkatini çekmeyeceği gibi onları uzaklaştırabilirde.

 

About root

Check Also

E-İhracatın Vergilendirilmesi

E-İhracatın Vergilendirilmesi, e-ticaretin büyümesiyle birlikte e-ihracat gerçekleştirmek isteyen birey ve kurumların vergilendirme nasıl bir işleme …

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.