Home / Ana Kategori / E-ticaret Sitesi İçin İyi Bir Logo Tasarlama

E-ticaret Sitesi İçin İyi Bir Logo Tasarlama

 E-ticaret siteniz ya da markanız için iyi ve dikkat çekici bir logo hazırlamak markanızın tanınmasını sağladığı gibi, bu logonun dikkat çekici ve farklı olması da marka bilinirliğinizin artmasını sağlayacaktır.

 

İyi ve dikkat çekici bir logo hazırlamanın aslında çok da kolay bir iş olmamaktadır. Ayrıca yeni kurulan girişimler için logo tasarımına bütçe ayıramayabilirler. Bu durumlarda da yeni girişimciler kendi logolarını kendileri tasarlayabilirler.

 

Kendi logonuzu nasıl tasarlayabilirsiniz? Bugün logo tasarlama konusu ile ilgili sizlere bazı ipuçları vereceğiz.

 

E-ticaret Sitesi İçin İyi Bir Logo Tasarlama

  • Kendi logo tasarımı çalışmalarınıza başlamadan ilk önce logonuzun ne olduğunu iyice kavramaya çalışmalısınız. Logo neyi temsil eder ve ne amaçlar?
  • Unutmayın logo sadece işaretten ibaret bir sembol değildir.
  • Firmanızın kurumsal markasını şekil, renk, font ve resimler ile yansıtmaya çalışmaktır.
  • Firmanız için hazırlayacağınız logo sade ve basit olmalı. Logonuzun basit olması akılda kalıcı ve kolay bir şekilde hatırlanmasını kolaylaştıracaktır.
  • Kimi zaman sade ve basit bir logo tasarlamak oldukça zor olabilir.
  • Kendi logonuzu tasarlayacağınız zaman yaratıcı ve orijinal olmalısınız. Firmanızı, ürün ve hizmetlerinizi iyi bir şekilde tanıtacak renk, font ve semboller kullanmalısınız.
  • Logo tasarlarken belirli bir döneme hitap edecek bir şekilde değil uzun dönemler kullanılabilecek akılda kalıcı olması gerekiyor.

E-ticaret Sitesi İçin İyi Bir Logo Tasarlama

  • Logonuzu tasarlarken potansiyel müşterilerinizi göz önünde bulundurmanız gerekmektedir. Potansiyel müşterilerinizin cinsiyetine göre renk seçimi yapmalısınız.
  • Potansiyel müşterileriniz eğer bayan ise siyah, lacivert ve gri gibi renkleri kullanmamalısınız. Çünkü bu tarz koyu renkler genellikle itici duracaktır. Bu renkler yerine mor, pembe, kırmızı ve sarı v.b gibi canlı renkler kullanmanız bayan müşteri kitlenizin dikkatiniz daha çok çekecektir.
  • Logonuzu tasarlarken sembol kullanmak istiyor iseniz marka mesajınızı iyi bir şekilde verebileceğiniz sembolleri tercih etmeniz gerekir.
  • Logonuzu tasarlarken marka imajınızı yansıtacak yazı fontları kullanmanız gerekmektedir. Kurumsal ve ciddi bir imajınız var ise köşeli ve daha sert yazı fontlarını tercih edebilirsiniz.
  • Eğer hedef kitleniz gençlere yönelik ise daha hareketli yazı fontları ve yuvarlak köşelere sahip yazı fontlarını tercih edebilirsiniz.

 

About root

Check Also

E-İhracatın Vergilendirilmesi

E-İhracatın Vergilendirilmesi, e-ticaretin büyümesiyle birlikte e-ihracat gerçekleştirmek isteyen birey ve kurumların vergilendirme nasıl bir işleme …

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.