Home / Ana Kategori / E-ticaret Sitelerinde Sepet Ortalamasını Yükseltmek İçin 5 Yöntem

E-ticaret Sitelerinde Sepet Ortalamasını Yükseltmek İçin 5 Yöntem

E-Ticaretin temel hedefinin daha fazla ürünün tanıtımı ve satışı olarak daha fazla kullanıcıya ulaşması olarak piyasada yer almaktadır.

 

Ulaşacağınız kişi sayısının artmasına oranla, satışlarınızda ki büyüme oranınızı da arttırmış olacaksınız.

 

Fakat, e-Ticaretin artık çok fazla gelişim göstermesi ve piyasada çok fazla e-ticaret sitesinin oluşuyla beraber, e-ticaretin büyüyor olması ve pek çok pazara hakim olması, her zaman beraberinde çok fazla satışı da sağlamamaktadır.

 

E-ticaret Sitelerinde Sepet Ortalamasını Yükseltmek İçin 5 Yöntem

Belirli bir fiyat aralığında ya da satacağınız ürünün ortalama fiyatı çok yüksek değil ya da tek bir ürün satışını hedefliyor iseniz, ürün satışınızı arttırmanın birinci yolu, sitenize daha fazla ziyaretçi çekmek olacaktır.

 

Bunu elbette reklamlar aracılığıyla yapacaksınız ama buna ek olarak SEO çalışmaları ile birlikte, günlük erişim sağlayacak kişi sayısını da arttırabilirsiniz.

 

Şüphesiz ki, ticari faaliyet amacıyla kurulmuş pek çok siteden, rakiplerinden sıyrılıp, hedeflediği kitleye sağlıklı bir şekilde ulaşması için, sadece reklamcılık yapmak veya bir reklama sahip olmanın yeterli olmayacağını biliyoruz.

 

Kaliteli ve düzenli olarak bir reklamcılık, ürünün lanse edilmesi gerekmektedir. Dönüşün oranlarını yüksekte tutarak da yapmanız mümkün.

 

Peki ya sepet ortalamanız düşük ise ne yapacaksınız ? Bunun için sizler için yardımı olabilecek birkaç faydalı bilgiler sunacağız.

 

E-ticaret Sitelerinde Sepet Ortalamasını Yükseltmek İçin 5 Yöntem

Sepet ortalamasının arttırmasına en yardımı ve başarılı yöntemlerin başında, fatura tutarlarında yapılan indirimler gelmektedir.

 

Örnek verecek olursak; 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde %10 indirim” gibi bir kampanya ile destekleyici bir yöntemle,  bunu ziyaretçilere ulaştırmanız sepet ortalamanızı yükseltecektir.

 

Bir diğer yöntem ise, buna çok benzer olan, belli bir meblağa alışverişe belirli ürünlerin hediye edilmesi ya da çekilişe tabii tutulması da yararlı olacaktır. Hatta ve hatta belirli tutarda yapılan alışverişlerde belirli ürünlerin de indirime tabii tutulması da yararlı olacaktır.

 

Örnek vermek gerekirse “250 TL ve üzeri alışverişlerinizde, ABc ürününün %30 indirimle sahip olabileceği” gibi promosyonlar da yararlı olacaktır.

 

Kullanımların yapacağı alışverişlerde, belirli tutarlarda yapacağı alışverişlerde, kargo masrafının karşılanması da sepet ortalamanızı arttıracaktır. Çünkü kargo masrafının kurumlar tarafından ödenmesi genellikle, kullanıcılar üzerinde olumlu bir etki yaratmaktadır. Kullanıcılar genellikle kargo şirketleri ile ilişki içerisinde olmaktan ya da ücret ödemekten kaçınmaktadırlar.

 

 

 

 

About root

Check Also

E-İhracatın Vergilendirilmesi

E-İhracatın Vergilendirilmesi, e-ticaretin büyümesiyle birlikte e-ihracat gerçekleştirmek isteyen birey ve kurumların vergilendirme nasıl bir işleme …

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.