Home / Ana Kategori / E-Ticaret Siteleri İçin Hashtag Kullanma İpuçları

E-Ticaret Siteleri İçin Hashtag Kullanma İpuçları

E-ticaret sitelerinin sosyal medyadan nasıl yarar sağlayacağına yönelik yazılarımıza devam ediyoruz.

 

Bu yazımız da Instagram uygulaması il neler yapacağınızı ve sizi takip eden kullanıcılarınızla aranızda geçen iletişimi satışa nasıl çevireceğinizi aktaracağız.

 

Uygulama üzerinden sizi takip eden kullanıcılar markanız hakkında bilgi sahibi olsa dahi satışa çıkardığınız tüm ürünlerinizi bilmek zorunda değildir.

 

Bu nedenle yeni çıkardığınız ürünlerinizi ya da stoklarınıza yeni eklenen ürünleri takipçilerinizle paylaşmaktan kaçınmamalısınız. Kullanıcılar sosyal mecrayı iletişim kurmak için tercih etmektedirler. Bu bazı zamanlarda oldukça keyif vericiyken bazen de karşılıklı olarak meydana gelmektedir.

 

E-Ticaret Siteleri İçin Hashtag Kullanma İpuçları

Sizi takip eden kullanıcıların bundan olumlu etkileneceği üzere diğer kullanıcıların da bu sayede kendi resimlerini paylaşmaları söz konusudur.

 

Uygulama üzerinden yapacağınız diğer öneriler kampanya ve indirim zamanlarında gerekli görseller ya da videolar şeklinde kullanıcılarınızın bilgisine sunmaktadır.

 

Ürünlerle beraber tamamlayıcı ürünler de kullanıcıların ilgisini çekmektedir. İnstagram da dikkat çekmek için yapacağınız bir diğer çalışma markanızla ilgili haberleri paylaşmak olacaktır.

 

Kullanıcıların sizleri merak etmediğini düşünüyor olabilirsiniz ancak bu tam tersidir. Kullanıcılar üretim aşamasında ya da teslimat zamanlarında neler olduğunu, gün sonunda ki yorgunluğunuz, dağınıklığınızı ve samimiyetinizi görmek isterler.

 

E-Ticaret Siteleri İçin Hashtag Kullanma İpuçları

Son zamanlarda kullanıcılar tüm sosyal ağlarda karşılarına gelen reklamlardan artık bunalmış bir haldedir ve bunlardan kurtulmak için her yolu denemektedir.

 

Bununla beraber kullanıcılar, uygulama üzerinde markaların görsel içeriklerine ilgi duymaktadır.

 

Bunun sebebi instagramda markanın çoğunlukla ön plana atılmıyor olmasından kaynaklanmaktadır.

 

Çoğunlukla kullanıcıların takip altına aldıkları markaları inceleyerek siz de web sitenizde yer bulan ürünleri değil farklı ve dikkat çeken görseller yardımıyla ürünlerinize ait yaşananları göz önüne getirebilirsiniz.

 

Tüm bunlardan faydalanarak siz de ıntagram da ki takipçi sayınızı çoğaltabilir, hedef kitlenize daha kolay erişim sağlayabilir, sitenize gelen sipariş rakamlarını maksimuma çıkarabilirsiniz.

About root

Check Also

E-İhracatın Vergilendirilmesi

E-İhracatın Vergilendirilmesi, e-ticaretin büyümesiyle birlikte e-ihracat gerçekleştirmek isteyen birey ve kurumların vergilendirme nasıl bir işleme …

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.